MET Pardubicko – školství 12.2.2019

Odkaz na původní příspěvek: https://www.facebook.com/filip.mezera/posts/10215218860837439

  1. Obecně platí, že je velmi malá spolupráce mezi obcemi. Kapacity se připravují a řeší se zpožděním i v rámci jedné obce.
  2. Polytechnické dílny jsou dobrý nápad. Jejich centralizace však má navazovat na kvalitní vybavení samotných ZŠ.
  3. Vztah k technice a řemeslu se má vzbudit u dítěte právě na ZŠ pomocí kvalitních učitelů i pomůcek (obojího se úplně nedostává). Nucené naplnění učňovských oborů kvalitní řemeslníky nepřinese.
  4. Chybí nabídka zaplacení obědů pro děti ze sociálně slabých rodin v MŠ.
  5. Slabinou školství je tělesná výchova. Suplují to spolky, ale to nestačí.
  6. Menšiny: aktuálně jsou potíže s Mongolci – malá znalost češtiny i reálného fungování společnosti v ČR
  7. Existuje příliš mnoho nesystémových kroků, které nemají dlouhodobou perspektivu financování (dětské skupiny). Buď se stanou standardní součástí systému, nebo musí být nahrazeny komplexním přístupem bez podobných náhodných výbuchů kreativity.
MET Pardubicko – školství 12.2.2019

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přesunout se na začátek